Všeobecné obchodné podmienky

  1. Predávajúci:

  1. Internetový obchod na adrese www.kimchiclub.sk prevádzkuje:

NOPTASTE s.r.o.

IČ: 061 99 160

DIČ: CZ06199160

Sídlo: Čechova 519/57, 664 51 Šlapanice

Zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Brne, spisová značka: C 100665

Zastúpená konateľmi Kateřinou Kozumplíkovou, Ing. Liborem Nopem

Email: info@kimchicklub.cz

Telefón: +420 777 951 619

Výdaj: Lidická 316/28 (areál ICEC), 664 51 Šlapanice

Číslo účtu FIO: 2001921978/2010

IBAN FIO: CZ7920100000002001921978

BIC / SWIFT FIO: FIOBCZPPXXX

  1. Úvodné ustanovenia

  1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "Všeobecné obchodné podmienky") upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré vznikli v súvislosti alebo na základe zmluvy o využívaní služieb tzv. KimchiClub členstvo (ďalej len "Zmluva"), uzatvorená medzi Predávajúcim a fyzickou osobou, ktorá uzatvára Zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti ako podnikateľ (ďalej len "Kupujúci" alebo "Zákazník"), prostredníctvom internetového obchodu Predávajúceho dostupného na internetovej stránke www.kimchiclub.sk (ďalej len "Internetový obchod").

  2. Tieto všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy, prípadne inej zmluvnej dokumentácie preukazujúcej uzatvorenie zmluvného vzťahu medzi zmluvnými stranami, ako sú dodacie listy, potvrdenie o prevzatí tovaru, obojstranne prijatá ponuka alebo potvrdená objednávka a pod.

  3. Akékoľvek odchylné ustanovenia v zmluve alebo zmluvnej dokumentácii dohodnuté medzi stranami majú prednosť pred ustanoveniami Všeobecných obchodných podmienok.

  4. Tieto všeobecné obchodné podmienky a zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku. Zmluva môže byť uzatvorená v slovenskom jazyku.

  1. Vznik členstva v KimchiClub, zmluva a práva a povinnosti

  1. Zákazník má možnosť zriadiť si v internetovom obchode členstvo v KimchiClub (ďalej len "členstvo v KimchiClub") a využívať tak výhody spojené s týmto členstvom.

  2. Zákazníci si môžu vybrať z nasledujúcich možností členstva v KimchiClub, a to:
    2.1. Kimchi začaitočnik – s trvaním 3 mesiace, vrátane 3-krát bezplatnej dopravy, doručenia, informácií a primeranej zľavy;

    2.2. Kimchi pokročilý – s trvaním 6 mesiacov, vrátane 6x dopravy zdarma, doručenia, informácií a príslušnej zľavy;
    2.3. Kimchi majster – s trvaním 12 mesiacov, vrátane 12x bezplatnej dopravy, doručenia, informácií a príslušnej zľavy.

  3. Členstvo v KimchiClub je spoplatnené sumou uvedenou v internetovom obchode pre príslušné balíčky vrátane dane z pridanej hodnoty. Ceny zostávajú v platnosti dovtedy, kým sú zobrazené v internetovom obchode. Toto ustanovenie neobmedzuje možnosť predávajúceho uzavrieť zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok
  1. Kupujúci sa automaticky stáva členom KimchiClubu, keď si v internetovom obchode objedná aspoň štvrťročné predplatné balenia výrobkov v kategórii KimchiClub. Každá možnosť členstva v KimchiClub zahŕňa určité výhody, ktoré vždy nájdete v online obchode. Zloženie balenia je možné zmeniť 14 dní pred odoslaním ďalšej dávky.

  2. Pre každú sadu balení alebo pre každú položku sa uvádza označenie výrobku, opis, zloženie a ďalšie parametre výrobku vrátane ceny (a dane z pridanej hodnoty).

  3. Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť cenu Tovaru zobrazenú na webovom rozhraní. Akákoľvek zmena ceny tovaru sa nevzťahuje na objednávky zadané pred zmenou ceny bez ohľadu na to, že tovar ešte nebol dodaný.
  4. Webové rozhranie obchodu obsahuje aj informácie o nákladoch spojených s doručením tovaru, keď je doprava v rámci členstva v KimchiClub bezplatná v určitom počte, ktorý je uvedený pri každom variante.

  5. Kupujúci si objedná tovar vyplnením objednávkového formulára nasledujúcimi spôsobmi:
    a) prostredníctvom zákazníckeho účtu po predchádzajúcej registrácii v internetovom obchode;

    b) vyplnením objednávkového formulára bez registrácie, čo je možné len v internetovom obchode/online obchode, ale v tomto prípade kupujúci nemôže využívať služby členstva KimchiClub, pokiaľ sa nezaregistruje.

  6. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie typ balenia tovaru a variant členstva v KimchiClub tak, že uvedené položky vloží do nákupného košíka v rámci internetového obchodu kliknutím na tlačidlo "Kúpiť". Kupujúci si následne vyberie spôsob doručenia a platby, pričom mu budú poskytnuté informácie o nákladoch spojených s doručením tovaru príslušným spôsobom doručenia a nákladoch spojených s konkrétnym spôsobom platby.
  7. Pred odoslaním objednávky môže kupujúci skontrolovať a zmeniť údaje, ktoré zadal do objednávky. Kupujúci odošle objednávku predávajúcemu kliknutím na tlačidlo objednávky. Všetky údaje uvedené kupujúcim v objednávke považuje predávajúci za správne.

  8. Platnosť objednávky je podmienená vyplnením všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdením kupujúceho, že sa oboznámil s podmienkami ochrany osobných údajov zákazníkov a že súhlasí so zásadami a podmienkami spracovania osobných údajov.
  9. Predávajúci potvrdí objednávku kupujúcemu bezodkladne, najneskôr však do 24 hodín od prijatia objednávky, a to na e-mailovú adresu uvedenú kupujúcim v objednávke. Toto potvrdenie sa považuje za uzavretie zmluvy, a preto je zmluva uzavretá potvrdením objednávky predávajúcim na e-mailovú adresu kupujúceho.

  10. Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti od povahy objednávky a v závislosti od množstva tovaru, výšky kúpnej ceny a pod. požiadať kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky, a to aj telefonicky.
  11. Náklady, ktoré vzniknú kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory), znáša kupujúci sám a tieto náklady sa neodlišujú od základnej sadzby.

  12. V prípade, že predávajúci nemôže splniť niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke, zašle kupujúcemu na jeho e-mailovú adresu zmenenú ponuku, ktorá sa považuje za nový návrh zmluvy. V tomto prípade je zmluva uzavretá, ak kupujúci potvrdí prijatie ponuky na e-mailovú adresu predávajúceho. 

  13. Predávajúci má právo odmietnuť objednávku, najmä ak kupujúci opakovane nesplní svoju povinnosť prevziať tovar a zaplatiť kúpnu cenu.

  14. Všetky prezentácie tovaru umiestnené v katalógu internetového obchodu majú informatívny charakter a predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu týkajúcu sa tohto tovaru.

  15. Predávajúci si vyhradzuje právo pozastaviť poskytovanie členstva KimchiClub novým predplatiteľom na nevyhnutný čas, ak by nárast počtu predplatiteľov využívajúcich služby členstva KimchiClub mohol viesť k zhoršeniu kvality poskytovaných služieb alebo výhod vyplývajúcich z členstva KimchiClub.

  16. Kupujúci sú si vedomí, že tovar ponúkaný predávajúcim sú predovšetkým potraviny, a preto je potrebné dodržiavať všetky hygienické a iné opatrenia a odporúčania predávajúceho, aby nedošlo k zníženiu kvality dodávaného tovaru. Vzhľadom na túto skutočnosť predávajúci dodržiava svoje povinnosti vyplývajúce z príslušných právnych predpisov a zabezpečuje, aby boli priamo v jeho internetovom obchode označené a uvedené najmä tieto informácie:
    (a) názov potraviny;
    (b) zoznam zložiek;
    (c) akákoľvek látka, pomocná látka alebo derivát látky alebo výrobku, ktoré sú uvedené v príslušných zoznamoch ako prílohách k príslušným právnym predpisom a spôsobujú alergiu alebo neznášanlivosť, ktoré boli použité pri výrobe alebo príprave potraviny a sú stále prítomné v konečnom výrobku, hoci v zmenenej forme;
    (d) množstvo určitých zložiek alebo skupín zložiek;
    (e) čisté množstvo potraviny;
    (f) dátum minimálnej trvanlivosti alebo dátum spotreby;
    (g) osobitné podmienky skladovania alebo používania;
    (h) názov alebo obchodné meno a adresu prevádzkovateľa potravinárskeho podniku;
    (i) krajinu pôvodu alebo miesto pôvodu, ak je uvedené;
    (j) návod na použitie v prípade potraviny, ktorú by bolo ťažké primerane používať bez takéhoto návodu;
    (k) v prípade nápojov s objemovým obsahom alkoholu vyšším ako 1,2 % obj. skutočný objemový obsah alkoholu;
    (l) informácie o výživovej hodnote.
  17. Predávajúci ako výrobca alebo distribútor potravín musí pri uvádzaní potravín na trh prostredníctvom internetu (online) dodržiavať najmä (ale nie výlučne) tieto povinnosti a zaväzuje sa:
    (a) uvádzať na trh bezpečné potraviny;
    (b) na splnenie informačných povinností ("register");
    (c) identifikovať sa (zverejniť informácie o sebe, napr. v podmienkach alebo v kontaktných údajoch);
    d) dodržiavať práva spotrebiteľov;
    e) nepoužívať nekalé obchodné praktiky;
    (f) poskytovať informácie o predávaných potravinách;
    g) dodržiavať zákonné požiadavky na súvisiacu reklamu;
    (h) zabezpečiť vysledovateľnosť ponúkaných potravín;
    (i) dodržiavať hygienické požiadavky pri predaji potravín;
    (j) zabezpečiť okamžité stiahnutie nebezpečných potravín z trhu.

  1. Účet zákazníka

  1. Po registrácii kupujúceho v internetovom obchode má kupujúci prístup k svojmu zákazníckemu účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu si kupujúci môže objednať tovar. Kupujúci si môže objednať tovar aj bez registrácie, v takom prípade nie je registrovaný ako člen KimchiClubu.

  2. Pri registrácii zákazníckeho účtu a objednávaní tovaru je kupujúci povinný uviesť všetky údaje správne a pravdivo. Kupujúci je povinný aktualizovať údaje uvedené v používateľskom účte vždy, keď sa zmenia. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru považuje predávajúci za správne.

  3. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený používateľským menom (e-mailom) a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť o informáciách potrebných na prístup k jeho zákazníckemu účtu. Predávajúci nezodpovedá za zneužitie zákazníckeho účtu tretími stranami.

  4. Kupujúci nie je oprávnený umožniť tretím osobám používať zákaznícky účet.

  5. Predávajúci môže zrušiť používateľský účet, najmä ak kupujúci už nepoužíva svoj používateľský účet alebo ak kupujúci porušuje svoje povinnosti vyplývajúce z kúpnej zmluvy a týchto všeobecných obchodných podmienok.

  6. Kupujúci berie na vedomie, že používateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, najmä s ohľadom na nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia predávajúceho alebo nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia tretích strán.

  1. Cena tovaru a platobné podmienky

  1. Kupujúci môže zaplatiť cenu Tovaru a prípadné náklady na doručenie podľa Zmluvy Predávajúcemu buď jednorazovou platbou za konkrétny Tovar, alebo opakovanými platbami v rámci členstva v KimchiClub za podmienok uvedených nižšie, a to prostredníctvom nasledujúcich platobných metód:

(a) bankovým prevodom na základe faktúry;
(b) cez Apple/Google/Microsoft/Go Pay;
(c) online kreditnou kartou;
(d) dobierka na dobierku.

  1. Zakoupíte-li si zboží v rámci KimchiClub členství, opravňujete tím prodávajícího a udělujete souhlas k tomu, aby Vám automaticky po uplynutí zvoleného období prodávající účtoval cenu za zboží, když délka Vašeho fakturačního období závisí na typu KimchiClub členství, které si vyberete, přičemž s Vašim souhlasem dojde ke stržení částky z Vaší platební karty ve prospěch prodávajícího. Jako kupující jste oprávněn vždy v rámci rozhrání internetových stránek zrušit uvedené automatické strhávání plateb a nastavit způsob úhrady tak, že jako kupující sám svým aktivním jednáním provedete úhrady dalšího období prodloužené KimchiClub členství.

  2. Pro využívání služeb KimchiClub členství je kupující povinen poskytnout prodávajícímu alespoň jednu platební metodu umožňující realizaci opakovaných plateb. Kupující se zavazuje podepsat potřebné dokumenty a v každý den splatnosti mít dostatek finančních prostředků na zaplacení služby KimchiClub členství prostřednictvím vybrané platební metody.

  3. Kupující bere na vědomí a souhlasí s tím, že v případě služby KimchiClub členství jsou jeho platby prováděny automaticky až do okamžiku skončení služby KimchiClub členství, případně zrušení takových automatických plateb. První platba za služby KimchiClub členství bude uskutečněna v období, kdy byla uzavřena smlouva. Následně budou platby za KimchiClub členství hrazeny v rámci intervale sjednaného KimchiClub členství, a to na začátku dalšího intervalu členství.

  4. Po každé automatické platbě zašle prodávající kupujícímu prostřednictvím elektronické pošty doklad s potvrzením platby.

  5. Nebude-li mít kupující dostatečné finanční prostředky ke dni, kdy je platba za KimchiClub členství splatná, zašle prodávající na emailovou adresu poskytnutou kupujícím emailovou zprávu o „neúspěšné platbě“ a pokusí se znovu čerpat finanční prostředky na příslušnou platbu za KimchiClub členství, nikoliv více než pětkrát (5).

  6. Pokud platba nebude uhrazena včas, je prodávající oprávněn okamžitě přerušit nebo omezit dodání zboží. Prodávající je rovněž oprávněn ukončit smlouvu s okamžitou platností v případě prodlení s platbou po dobu delší než patnáct (15) dnů.
  7. Kupující se oprávněn aktualizovat a měnit svoje platební metody. Tyto platební metody kupujícího je oprávněn aktualizovat i prodávající, a to na základě informací poskytnutých poskytovatelem platebních služeb. Kupující dává svolení, že i po takové aktualizaci může prodávající pokračovat s účtováním na vrub příslušné platební metody.

  8. Prodávající není poskytovatelem a/nebo provozovatelem žádné z platebních metod. Odpovědnost za průběh transakcí nese výhradně poskytovatel platebních služeb na jednotlivých platebních metodách. Dostupnost jednotlivých platebních metod se může lišit podle typu zařízení a platformy, ze které kupující k platební metodě přistupuje.
  9. V souvislosti s výše uvedeným jsou smluvní strany seznámeny a souhlasí s tím, že prodávající eviduje údaje k platebnímu prostředku kupujícího, včetně navazujících potřebných náležitostí a administrativního i technického charakteru, přičemž se zavazuje prodávající také údaje uchovávat zašifrované s dostatečným způsobem ochrany před zneužitím, přičemž s takovým postupem smluvní strany výslovně souhlasí a zavazují se učinit vše potřebné k ochraně údajů kupujícího, za což nese prodávající odpovědnost.

  10. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. Balné je zdarma u všech zásilek.
  11. U nadměrných zásilek může být dodatečně účtována přirážka k ceně přepravy, o které bude prodávající kupujícího informovat. Dále může být účtována přeprava dle základních tarifů v případě akčních nabídek, doprodejů a slev. Aktuální hodnota poštovného je vždy uvedena v košíku při výběru dopravce a v potvrzení objednávky.

  12. V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě platby prostřednictvím Apple (Stripe)/Google/Microsoft Pay, GoPay, příp. jiné vybrané služby (dle možností a nabídky prodávajícího), a prostřednictvím platby platební kartou online je kupní cena splatná při objednání zboží. V případě bezhotovostní platby bankovním převodem je cena splatná do dvou (2) dnů od uzavření smlouvy. V tomto případě je splatnost také uvedena v daňovém dokladu/faktuře.
  13. V prípade bezhotovostnej platby je povinnosť kupujúceho zaplatiť cenu splnená okamihom pripísania príslušnej sumy na bankový účet predávajúceho.

  14. Predávajúci nepožaduje od kupujúceho zálohu ani inú podobnú platbu, s výnimkou prípadov, ktoré určí predávajúci s ohľadom na povahu a iné parametre objednávky. V takom prípade predávajúci vystaví kupujúcemu zálohový list.

  1. Dodanie tovaru

  1. Predávajúci je podľa Zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke alebo v dodatku k objednávke a kupujúci je povinný prevziať tovar pri jeho dodaní.

  2. Miestom plnenia je adresa kupujúceho uvedená v objednávkovom formulári, pokiaľ kupujúci v objednávke neuvedie iné miesto.

  3. Dodanie všetkého tovaru podlieha dodacím podmienkam.

  4. Predávajúci sa zaväzuje dodať Tovar v termínoch uvedených v Zmluve alebo v termínoch určených a dohodnutých po uzavretí Zmluvy s Kupujúcim.

  5. V prípade, že sa objednávka kupujúceho viaže na konkrétnu udalosť, ako sú Vianoce, narodeniny a pod., musí kupujúci túto skutočnosť uviesť v poznámke k objednávke, aby predávajúci mohol kupujúceho čo najskôr kontaktovať a zabezpečiť včasné dodanie.

  6. Dodacia lehota sa predlžuje o čas, ktorý dopravca potrebuje na doručenie tovaru.

  7. Predávajúci si vyhradzuje právo predĺžiť dodací termín v prípade nepredvídaných udalostí. Predávajúci je povinný bezodkladne informovať kupujúceho o dlhšej dodacej lehote. Ak predávajúci nedodá tovar ani v preukázateľne primeranej lehote, kupujúci je oprávnený bez ďalšieho odstúpiť od zmluvy.

  8. V prípade, že sa spôsob prepravy dohodne na základe osobitnej požiadavky kupujúceho, kupujúci znáša riziko a všetky dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom prepravy.

  9. V prípade, že z dôvodov na strane kupujúceho je potrebné dodať tovar opakovane alebo iným spôsobom, ako je uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným dodaním tovaru alebo náklady spojené s iným spôsobom dodania.

  10. Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru od dopravcu skontrolovať neporušenosť obalu tovaru a v prípade akýchkoľvek závad to bezodkladne oznámiť dopravcovi. V prípade porušenia obalu, ktoré naznačuje neoprávnené vniknutie do zásielky, kupujúci nemusí zásielku od dopravcu prevziať.

  11. Ak sa kupujúci rozhodne pre osobný odber tovaru, je možné si objednávku vyzdvihnúť po predchádzajúcej telefonickej dohode, v priestoroch prevádzkarne, pričom objednaný tovar si vyzdvihne na adrese Lidická 316/28 (areál ICEC) 664 51 Šlapanice.

  12. Predávajúci zabezpečí alebo sprostredkuje dodanie objednaného tovaru, pričom jednotlivé druhy dopravy sú ponúkané podľa aktuálnej dostupnosti jednotlivých dopravných služieb s prihliadnutím na kapacitu a rozsah príslušného dopravcu. V prípade vyššej moci alebo zlyhania informačného systému predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru.

  13. Ak je zásielka viditeľne poškodená alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u dopravcu. Predávajúci nezodpovedá za škody vzniknuté počas prepravy.

  14. Zásielka je zvyčajne doručená do druhého alebo tretieho dňa po odoslaní. Zákazník je o odoslaní informovaný e-mailom.

  1. Odstúpenie od zmluvy

  1. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy do štrnástich (14) dní odo dňa uzavretia zmluvy / odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, keďže predmetom zmluvy je pravidelne sa opakujúca dodávka tovaru.

  2. Na odstúpenie od zmluvy môže kupujúci použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy poskytnutý predávajúcim, ktorý je súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok. Kupujúci zašle formulár na odstúpenie od zmluvy na primárnu e-mailovú adresu alebo na adresu sídla predávajúceho uvedenú v týchto všeobecných obchodných podmienkach. Predávajúci bezodkladne potvrdí prijatie formulára kupujúcemu.

  3. Odstúpenie od zmluvy musí byť odoslané predávajúcemu v lehote uvedenej v odseku VII.1 týchto všeobecných obchodných podmienok, avšak lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak je oznámenie o odstúpení od zmluvy odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty uvedenej v odseku 1 tohto článku.

  4. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku") nemožno od zmluvy odstúpiť, a to najmä v prípadoch, keď sa tovar rýchlo kazí. Kupujúci ďalej nemôže odstúpiť od zmluvy v prípadoch, keď bol tovar upravený podľa želania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu, v prípadoch, keď bol tovar dodaný v uzavretom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nemožno vrátiť. Ak kupujúci rozbalí alebo otvorí obal tovaru, tovar nemožno vrátiť a od zmluvy nemožno odstúpiť.

  5. V prípade odstúpenia od zmluvy kupujúci zašle alebo odovzdá tovar predávajúcemu bez zbytočného odkladu, najneskôr však do štrnástich (14) dní od odstúpenia od zmluvy. Všetky náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu znáša kupujúci, a to aj v prípade, že tovar vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť bežnou poštovou cestou.

  6. Ak kupujúci odstúpi od zmluvy, predávajúci vráti kupujúcemu bez zbytočného odkladu, najneskôr do štrnástich (14) dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od kupujúceho prijal rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu finančné prostriedky prijaté iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasil a nevzniknú mu žiadne ďalšie náklady. Ak kupujúci odstúpi od zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu, kým kupujúci neodovzdá tovar predávajúcemu a predávajúci nemá možnosť vykonať kontrolu, či nedošlo k porušeniu obalu tovaru.

  7. Ak si kupujúci zvolil iný spôsob doručenia ako najlacnejší spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim, predávajúci vráti kupujúcemu náklady na doručenie vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu doručenia.

  8. Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, vráti predávajúcemu nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený tovar v pôvodnom obale. Kupujúci však zodpovedá len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom iným spôsobom, ako je nevyhnutné vzhľadom na jeho povahu a vlastnosti. Predávajúci je oprávnený jednostranne započítať pohľadávku na náhradu škody na tovare proti pohľadávke kupujúceho na vrátenie ceny.

  9. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu vyčerpania zásob, nedostupnosti tovaru alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ prerušil výrobu alebo dovoz tovaru, kupujúci neprevzal predchádzajúcu objednávku alebo opakovane neplní svoju povinnosť prevziať tovar a zaplatiť cenu. Predávajúci bez zbytočného odkladu informuje kupujúceho prostredníctvom jeho e-mailovej adresy, aby sa s kupujúcim dohodol na ďalšom postupe (napr. dodanie iného tovaru a pod.), a ak predávajúci a kupujúci nenájdu alternatívne riešenie, predávajúci vráti kupujúcemu do štrnástich (14) dní všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na doručenie, ktoré od kupujúceho rovnakým spôsobom prijal.

  1. Práva z chybného plnenia

  1. Práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho v súvislosti s právami z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 619 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. občiansky zákonník (ďalej len "Občiansky zákonník") a ustanoveniami § 18 a nasl. zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa (ďalej len "zákon o ochrane spotrebiteľa").

  2. Daňový doklad za tovar vždy dostanete e-mailom.

  3. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že tovar je pri prevzatí bez vád. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu najmä za to, že v čase, keď kupujúci prevzal tovar, má tovar vlastnosti dohodnuté medzi stranami, a ak k dohode nedošlo, má vlastnosti opísané predávajúcim alebo výrobcom alebo vlastnosti, ktoré kupujúci očakával vzhľadom na povahu tovaru a na základe nimi vykonanej reklamy. Ďalej, že tovar je vhodný na účel, ktorý predávajúci uvádza, že sa má použiť, alebo na ktorý sa tovar tohto druhu zvyčajne používa. Taktiež, že tovar zodpovedá svojou kvalitou alebo spracovaním dohodnutej vzorke alebo exempláru, ak bola kvalita alebo spracovanie určené na základe dohodnutej vzorky alebo exemplára, a že tovar má primerané množstvo, mieru alebo hmotnosť a že tovar spĺňa požiadavky zákona.

  4. Ak je na predávanom tovare, jeho obale, v návode priloženom k tovaru alebo v reklame uvedená v súlade s inými právnymi predpismi lehota, počas ktorej sa tovar môže používať, uplatňujú sa ustanovenia o záruke za akosť. Zárukou za kvalitu sa predávajúci zaväzuje, že tovar bude po určitú dobu vhodný na obvyklý účel alebo si zachová svoje obvyklé vlastnosti.

  5. Kupujúci uplatňuje práva z vadného plnenia u predávajúceho, zasiela tovar a vykonáva ďalšie faktické úkony po predchádzajúcej telefonickej alebo e-mailovej dohode, prípadne na adrese sídla predávajúceho uvedenej v záhlaví týchto všeobecných obchodných podmienok.

  6. V prípade reklamácie tovaru, ktorý je ťažko prepraviteľný, Kupujúci najprv uplatní práva z vadného plnenia e-mailom na e-mailovú adresu uvedenú v záhlaví, aby bolo možné zvoliť vhodný postup a dohodnúť prepravu uvedeného tovaru.

  7. V prípade odstrániteľnej vady má kupujúci právo na jej bezplatné, riadne a včasné odstránenie. Kupujúci môže namiesto opravy vady požadovať výmenu vadnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu výrobku alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezchybnú, ak to kupujúcemu nespôsobí vážne ťažkosti.

  8. V prípade neodstrániteľnej vady, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo odstúpiť od zmluvy. Rovnaké práva má kupujúci, ak nemôže vec riadne užívať pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre viacero vád. V prípade iných neodstrániteľných chýb má kupujúci nárok na primeranú zľavu z ceny výrobku.

  9. Na uplatnenie reklamácie vád je potrebné predložiť doklady o predaji tovaru vystavené predávajúcim kupujúcemu (kópia faktúry) a popis vád, ktoré výrobok vykazuje. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, keď dôjde k prejavu vôle kupujúceho (uplatnenie práva z vadného plnenia) voči predávajúcemu.

  10. Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do troch (3) pracovných dní v súlade s § 18 ods. 4 zákona o ochrane spotrebiteľa. Táto lehota nezahŕňa čas primeraný podľa typu výrobku alebo služby, ktorý je potrebný na odborné posúdenie chyby.

  11. Ak k prijatiu predmetu reklamácie predávajúcim dôjde neskôr ako v deň uplatnenia reklamácie, lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť odo dňa prijatia predmetu reklamácie predávajúcim. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

  12. Ak kupujúci uplatní reklamáciu výrobku po 12 mesiacoch od kúpy tovaru, predávajúci môže reklamáciu vybaviť zamietnutím len na základe odborného posúdenia. Predávajúci však nie je oprávnený účtovať kupujúcemu náklady na odborné posúdenie alebo akékoľvek iné súvisiace náklady.

  13. Ak kupujúci uplatní reklamáciu po 12 mesiacoch od kúpy tovaru a predávajúci ju zamietne, je predávajúci povinný v doklade o vybavení reklamácie uviesť, kam môže kupujúci zaslať výrobok na odborné posúdenie.

  14. Predávajúci nezodpovedá za škody spôsobené nesprávnym používaním výrobkov, ako aj za škody spôsobené vonkajšími udalosťami a nesprávnou manipuláciou. Reklamáciu nemožno uplatniť, ak boli vady spôsobené vonkajšími udalosťami a neboli spôsobené predávajúcim. Kupujúci nemôže uplatniť nárok na zľavu na tovar z dôvodu, pre ktorý bol tovar zľavnený.

  15. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov spojených s reklamáciou. Kupujúci môže toto právo uplatniť u predávajúceho do jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby.

  1. Doručovanie

  1. Zmluvné strany si môžu doručovať všetku písomnú korešpondenciu elektronickou poštou.

  2. Kupujúci je povinný doručovať predávajúcemu korešpondenciu na e-mailovú adresu uvedenú v záhlaví týchto všeobecných obchodných podmienok. Predávajúci doručuje korešpondenciu kupujúcemu na e-mailovú adresu uvedenú v zákazníckom účte kupujúceho alebo v objednávke.

  1. Mimosúdne riešenie sporov

  1. Ak spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci odpovie na žiadosť o nápravu zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov mimosúdneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo výberu, na ktorý z uvedených subjektov mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ môže zároveň využiť platformu na riešenie sporov online, ktorá je k dispozícii na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/, a predložiť návrh na mimosúdne riešenie svojho sporu. Informácie o poplatkoch za návrh môže spotrebiteľ nájsť na webovej stránke konkrétneho subjektu ARS.

  1. Záverečné ustanovenia

  1. Všetky zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia právom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, zmluvné strany sa dohodli, že vzťah sa riadi českým právom. Tým nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.

  2. Pri spracúvaní osobných údajov postupujeme v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len "GDPR") a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých predpisov. Informácie o zásadách a postupoch spracovania osobných údajov sú uvedené v pravidlách ochrany osobných údajov.

  3. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.

  4. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle § 3 ods. 1 písm. n) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

  5. Všetky práva k webovej stránke predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu vrátane rozloženia stránky, formulárov, filmov, grafiky, ochranných známok, log a iného obsahu a prvkov, patria predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časti bez súhlasu predávajúceho.

  6. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vyplývajúce zo zásahov tretích strán do internetového obchodu alebo z jeho používania v rozpore s jeho účelom. Kupujúci nesmie pri používaní internetového obchodu používať žiadne postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku, a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť zasahovať do softvéru alebo iných súčastí tvoriacich internetový obchod alebo ich neoprávnene používať a používať internetový obchod alebo jeho časti alebo softvér spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho účelom a zámerom.

  7. Zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a na požiadanie môže byť zaslaná kupujúcemu v elektronickej podobe.

  8. Znenie Všeobecných obchodných podmienok môže predávajúci zmeniť alebo doplniť. Toto ustanovenie nemá vplyv na práva a povinnosti, ktoré vznikli počas platnosti predchádzajúcej verzie podmienok.

  9. Tieto podmienky nadobúdajú platnosť dňom 1. 5. 2022

V Brně dňa 1. 5. 2022



Vzor formulára na odstúpenie od zmluvy (tento formulár vyplňte a pošlite len v prípade, že chcete odstúpiť od zmluvy):

NOPTASTE s.r.o.

IČ: 061 99 160

Lidická 316/28

664 51 Šlapanice

Email: info@kimchiclub.cz

Oznámenie o odstúpení od zmluvy

Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme od zmluvy na tento tovar:

'Tovar:

Dátum objednávky/dátum prijatia*:
Objednávacie číslo:

Meno spotrebiteľa (spotrebiteľov)*:

Adresa spotrebiteľa (spotrebiteľov)*:

Dátum:

Podpis spotrebiteľa (spotrebiteľov)*

(ak sa zasiela v papierovej forme)

* Nehodiace sa prečiarknite.